Pàgines

dimarts, 11 de febrer del 2014

La Valguade Trineau 2014 i les 3 Gitanes



 Aquí va la crònica del equip Pirena Mushing Team a la cursa de La Valgaude aquest cap de setmana passat del 8-9 de Febrer.

Capítol 1:
Després de 7 hores de viatge xerrant pels descosits (Rachel vs Montse ;o) arribem a St. Firmin (qui ens ho havia de dir... aquí però corrent darrera dels gossos... o davant? Oh són Miuras?...;) ).
Bé, instalades al hotel i a dormir per recuperar-nos fins l endemà... ignorants, en aquell moment de que l endemà tindriem un dia de mushing extrem :o
Vaja "estrena" de handler fa la Rachel jajaj, i t ho juro que no va ser una novatada jajjajajjaj de debò de debò de debò jajjajjaj

Capítol 2:
Dissabte, al matí arribem al lloc de la cursa i ens trobem al Andoni Azpillaga i al Iker que també hi participaven... vaja lo bo i millor del mushing nacional (m'hi compto, esclar ;)  ;)  ;) jajjaja).
Fem els tràmits habituals, recollir dorsals, musher meeting,... i apa! A preparar la sortida... ens trobem que la sortida està a la sortida del poble, i el nostre stake out a l altre punta, així que muntem un parell de piquetes a l esplanada de la sortida amb una super cadena... S acosta la meva hora 13:27 i ajudades d un francés, l'Antoine Perez, portem els 6 gossos cap a l esplanda on ja hi teniem el trineu muntat... un cop sticats els gossos (curiosament transformats en Miuras histèrics... cosa mai vista en el mushing jajjaaj)


COMENÇA EL ROCK & ROLL!!!!!!!!

Capitol 3:
Una de les piquetes es deixa anar i la Rachel i jo (les super forçudes) aguantant la cadena pq els gossos no marxin disparts lligats a la cadena... es movilitzen els francesos... Un amb un mall, però la piqueta no entra... Un altre, la Marie-Sophie que va participar a Pirena el 2012, també ens ajuda a aguantar la cadena... la piqueta segueix sense entrar. .. I descobrim una cosa... sorprenent. .. increíble. ..
Els mirons també han arribat a França! !!!!
Més públic impossible, tot aquest sidral i els skijorers a punt de sortir! !! Finalment un dels francesos porta una altra piqueta i la clava al mig de la cadena al costat de la super mega ultra plus extra poruga Gitana (bravo bravo bravoooooo)

Capítol 4:
On estavem... ah si! Piqueta... cops...mooolta gent... Gitana... pànic. ..skijorers. ...sortida... = Gitana es treu el collaret i fot el camp a unes velocitats increïbles (ja em sentirà la tia, no corre així quan està lligada al trineu jajjajaj) i esclar, cap a on surt corrents? Doncs cap a la sortida!!! Cap a on si no! Just en el moment que donen la sortida al primer skijorer! I jo... doncs que què faig jo? Sortir corrents darrere d ella... cap a la sortida, deixant a la Rachel penjada amb 5 Miuras, un francés, una piqueta suelta, mitja França seguint l'espectacle en directe i l speaker retransmetent la jugada (no vull ni pensar si arriba a ser el Cesc Vila la que s hagués liat jajjajaj)

Capítol 5:
L escena, Gitana a tota ostia, un skijorer alucinant, una catalana espontània creuant la sortida darrera la gossa (sort que no anava despullada ;) ) la Rachel... la Rachel... doncs això ho haurà d explicar ella pq jo a partir d aquest moment vaig estar perseguint a la Gitana durant mitja hora muntanya amunt, neu verge, cridant als francesos que no s acostessin pq me l espantaven més. .. amunt... avall... pel davant... pel darrere... carretera amunt... carretera avall... esbufec esbufec esbufeeeec... tornem-hi... neu verge... muntanya amunt... avall... davant... darrere... bufffff.... riu avall... avall...avall i mitja hora després. ..
L únic camí per agafar la Gitana era guiar-la al remolc, d aquí a que baixés riu avall fins arribar a l alçada del remolc i la Gitana acollonida em seguia i penso.... creuo el riu i ja està. .. Just en aquest moment apareix la Rachel i jo penso (Raquel això no ho saps... " ha deixat ela gossos sols? Amb qui estan els histèrics dels meus gossos?grgrgrgrg ) El cor ja m havia sobrepassat el límit de pulsacions! Creuo el riu pensant que la Gitana em seguiria i la tia no ho fa, li fa por!
Entre tant li crido a la Rachel que digui que no surto, evidentment la meva hora de sortida ja ha passat... :o No em sent i jo no la sento a ella (i el llenguatge no verbal en aquells moments a veure qui té collons d entende'l...) Torno a creuar el riu i amunt... avall i al final m'assec en una pedra... intentant que no em sortissin ni el fetge, ni els ronyons, ni els pulmons, ni el que fos que feia estona que presionava :o ) i la Gitana s'em acosta i es deixa agafar i... apa! Gitana en braços i creuem el riu! Aigua fins els genolls, corrent d aigua que ja voldriem al pallars... i buffff Salvades! La deixo dins el remolc i amb mig riu a les botes me'n vaig corrent cap a la sortida...

Peus xops, mitjons xops, malles xopes, pantalons xopes, calces... cagades ! jajjajjajaj

Capitol 6:
Arribo amb tot el mullader a la sortida per ajudar a la Rachel a portar els gossos cap al remolc i en arribar em diuen que encara tinc temps de sortir que tot just acava de sortir l ultim tiro de 6!!!!!
Posem arnesos als gossos, els lliguem a la linia i GOOOOOOO
Sortim! Cansats ells de l histèria durant 30 minuts i jo d haver fet de Kilian versió barata.
I vinga som hi! Amunt...avall...avant... ADELANTEM TRINEU (visca!!! iujuuuuuu)... curva, curva, curva, curva curva curva ... ADELANTEM UN ALTRE TRINEU (visca!!! iujuuuuuu) i seguim seguim seguim ADELANTEM UN ALTRE TRINEU (visca!!! iujuuuuuu) seguim seguim seguim... adelantem...seguim seguim seguim... va que l'atrapem! va que l'atrapem!!!! ....i acabem QUARTES (uuuuuiiiiiiii)
Ni a MotoGP hi ha tanta emoció!!!! jajjajaj

Ja som famoses, les tres! La Gitana, la Rachel i jo ... ens han ofert un contracte d animació de curses per als propers 10 anys !!!!! jajjajjaj

Raquel: Les TRES Gitanes

I tot només amb 5 gossos per cert

Capitol ? Ja m he descomptat
Ara ja més light, el diumenge em deixen sortir amb els 6 gossos, la Gitana amb super collar que no es pot treure gracies al patrocini de Loctite ;)

Raquel: Montse mentres tu vas desapareixer de l'escena amb la gitana la Rachel estava fent placatges als miures. El francés va cardar el camp, sort de la francesa que estava aixi :O literalment

El diumenge vam quedar SEGONES!!!!!!!
S'està mostrant _DSC7848.JPG
Raquel: I sort de l'Andoni que sino et quedes sense arnesos :O :O

Llastima que no n hi va haver prou per remuntar la quarta posició als resultats finals.
Raquel, ara et toca a tu, explica amb pèls i senyals... que jo també estic intrigada... quin tipus de placatge vas fer servir? En vas inventar algun de nou?
Tot això amb l experiència inestimable de tants anys de Pirena a les esquenes!


Raquel: La meva visió:
Gitana marxa i Montse darrera... Les dues directes cap a la linia de sortida
Jo segueixo estirada a terra aguantant la cadena perque no acabi de marxar la resta de la manada
El francés clava piquetes i s'en va, decideixo calmar al miura Nasgul i a la Frida
De mentres els altres es van esverant
Al cap una estona apareixes de lluny i fent senyal de NO.  Jo clar, no que?  Passen 10 minuts més i finalment li dic a la francesa que es quedi allà per anar a buscar l'Andoni. I li dic: o te quedas con los perros o vas a buscar a Montse. I ell: pues me quedo con los perros.
I és quan et vaig anar a buscar a tu, et veig enmig del riu i m'intentes dir: porta tots els gossos cap al remolc! I jo: que no, que avui surts! I entre si i no, com la musher manda vaig anar a buscar els miures.  I em trobo que l'Andoni els havia tret els arnesos perque s'els estaven carregant. Doncs apa, quan ja anava a portar a les liders et trobo pel cami, donem la volta, montem tiro i a fer kms!


Proper bolo del trío de Gitanes al Campionat d Espanya el 22-23 de Març a Beret, entrada gratuïta. Esteu tots convidats!

2 comentaris:

  1. Espectacular! Ningú ho podria haver explicat millor! Encantada de ser una de les gitanes i poder viure aquestes experiencies :*

    ResponElimina
  2. Quina crònica més divertida Montse!!! Quines experiències..... Un petonet!

    Núria Boadas.

    ResponElimina